Forum Francophone Heroclix

Forum dédié au jeu de figurines édité par Wizkids-Neca.

AccueilAccueil  PortailPortail  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  Facebook Heroclix FranceFacebook Heroclix France  Add-On HeroclixAdd-On Heroclix  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | .

[BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Captain America
Bystander
Bystander

MessageSujet: [BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!   Sam 19 Juil - 21:31

I'm an American staying at Cite Universitaire (Fondation de Monaco) and, as strange as it sounds, I need a HeroClix figure of Captain America TONIGHT!!! It doesn't necessarily have to be HeroClix, either. It can just be a statuette or HeroScape miniature (No toys, though). My only requirement is that it looks good. I don't care about rarity or anything like that. So if you have one and are 1) Willing to part with it, and 2) Bring it to me at the Montsouris stop right next to the Port d'Orleans Metro station, I will give you 20 Euro's. Even if the street value of the model in question is 20 cents, that's how serious I am. But it has to be TONIGHT!!! Message me or post a picture of the model and, if I approve, come right over and I'll wait for you at Montsouris with 20 Euros in hand.

I apologize for probably posting in the wrong forum, but I can't read the forum descriptions, and I'm really short on time so I needed to get this out as quickly as possibly to the most eyes. Thanks.

(And now for the Google Translate version.)

Je suis un séjour américain à Cité Universitaire (Fondation de Monaco) et, aussi étrange que cela puisse paraître, j'ai besoin d'un chiffre d'Heroclix de Captain America CE SOIR! Il ne doit pas nécessairement être HeroClix, soit. Il peut juste être une statuette ou Heroscape miniature (Pas de jouets, si). Ma seule exigence est qu'il semble bon. Je ne me soucie pas de rareté ou quelque chose comme ça. Donc, si vous en avez un et que vous êtes 1) Je m'en séparer, et 2) Apportez-moi à Montsouris arrêter juste à côté de la station de métro Orleans Port d', je vais vous donner 20 euros de. Même si la valeur de la rue du modèle en question est de 20 cents, c'est comme ça que je suis sérieux. Mais il doit être NUIT! Message je ou afficher une photo du modèle et, si j'approuve, venu droit sur et je t'attendrai à Montsouris avec 20 euros en main.

Je m'excuse pour probablement poster dans le mauvais forum, mais je ne peux pas lire les descriptions du forum, et je suis vraiment à court de temps, donc je devais obtenir aussi rapidement que possible à la plupart des yeux. Merci.
Revenir en haut Aller en bas
Captain America
Bystander
Bystander

MessageSujet: Re: [BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!   Sam 19 Juil - 21:52

Here's an example of what I mean.

http://www.go2popularcollections.com/mhcaw79.html

This model is a Common and sells for $3, or 2.22 Euro's. If you bring that model to me I will pay you 20 Euro's. That's a pretty big profit, and all it'd cost you is a cheap model and some time on the metro (I can't leave here tonight even if I wanted to, because I need to do laundry and pack for a trip tomorrow).

I know it seems strange, but I REALLY do need this, and it can only be tonight. You'd be doing me an enormous amount of help AND earning yourself 20 Euro's in the process. So if someone can help me, I'd greatly appreciate it. Thank you.

----------

Voici un exemple de ce que je veux dire.

http://www.go2popularcollections.com/mhcaw79.html

Ce modèle est une commune et se vend 3 $, ou 2,22 Euro de. Si vous apportez ce modèle à moi, je vais vous payer 20 euros de. C'est un assez grand profit, et tout ce qu'il avait coûté vous est un modèle pas cher et un peu de temps dans le métro (je ne peux pas partir d'ici ce soir, même si je le voulais, parce que j'ai besoin de faire la lessive et de l'emballage pour un voyage de demain) .

Je sais que cela semble étrange, mais je n'ai pas vraiment besoin de cela, et il ne peut être ce soir. Vous me feriez une énorme quantité d'aide et de vous gagner 20 euros est dans le processus. Donc, si quelqu'un peut m'aider, je l'apprécie beaucoup. Merci.
El Gringo
Poney fringant
Poney fringant

MessageSujet: Re: [BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!   Dim 20 Juil - 9:02

Hi Captain, it looks like a bet, was it ?

Bystander
Bystander

MessageSujet: Re: [BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!   Jeu 24 Juil - 16:13

Nope, no bet. I'm a student from Miami studying in France this month, and one of the projects I was doing while here is a presentation on a soldier buried in Normandy American Cemetery. I'd been communication with the grandnephew of the soldier I was doing my project on, and thanks to him I got a lot of information you can't get through regular research as well as a great idea for something to leave at the grave (Leaving an artifact for the Normandy Cemetery records was part of the project). However, the night I made this post he'd suggested that I leave something that relates to me as well. I didn't want to leave something which was just about me, though, so I thought about what could represent his life, what could represent the things we have in common, and what could represent my life, and it hit me that a representation of Captain America was the perfect symbol of that. His experiences during World War II as well as those things which I most enjoy, joined by our shared heritage and love of country. Sadly, though, I left for Normandy the next day, so I had no time to go out and find a store that sold a Captain America model myself. And even though I was in Bayeux for two days before going to Normandy Cemetery, the local comic store was never open at a time I could visit it, and so I was never able to get my hands on a Captain America model of any kind. Oh well.
El Gringo
Poney fringant
Poney fringant

MessageSujet: Re: [BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!   Jeu 24 Juil - 16:39

ok, so i imagine it's too late to help you... Neutral 

With this project, you maintain memory about a common part of our history (US/France), it's great !  cheers 

Hope you enjoy your stay in France.
see you next time on this forum or HCRealms. Wink

Bystander
Bystander

MessageSujet: Re: [BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!   Jeu 24 Juil - 16:50

Yep, I did the project two days ago and now I'm back in Paris. C'est la vie, I guess. At least I already had everything else I needed for the project, and it seemed to have turned out well. And thank you. So far I've had a great stay in France. Smile
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: [BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!   

[BUYING: PARIS, FRANCE] Need Captain America miniature TONIGHT!!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1